Praėjus pirmiesiems projekto „Tvarumo sprendimų kūrimas naudojant daiktų internetą“ metams, Turkijoje susitiko septynių šalių dalyviai aptarti projekto eigos klausimų ir pasiektų rezultatų. 

Priimančioji organizacija – Turkijos  Darica Ilce Milli Egitim Mudurlugu profesinė mokykla – yra viena iš penkių projekto veiklose dalyvaujančių profesinių mokyklų. Be šių mokyklų projekte dar dalyvauja universitetas bei dvi konsultavimo ir mokymo verslu užsiimančios kompanijos. 

Susitikimo metu kiekviena šalis pristatė atliktas užduotis, išsakė pastabas ir pageidavimus, kurie palengvintų projekto eigą ir įtrauktų daugiau palydovinių mokyklų į veiklas. Projekto koordinatorius, Portugalijos UTAD universiteto profesorius A. Valente apžvelgė esamą projekto situaciją, aptarė dalyvių ir įrangos logistikos klausimus, pakoregavo projekto planus naujiems mokslo metams. 

Pasidalinę veiklomis, dalyviai buvo supažindinti su Darica Ilce Milli Egitim Mudurlugu mokykloje vykdomomis studijų programomis. Šiuo metu mokykloje profesiją galima įgyti Informacinių technologijų, Pramoninių automatikos technologijų, Radijo ir televizijos technologijų, Elektros ir elektronikos technologijų skyriuose. 

Dalyvius maloniai nustebino mokyklos skiriamas dėmesys mokinių popamokiniam užimtumui. Joje yra uždaras, visus metus veikiantis baseinas, gimnastikos, krepšinio salės, teniso kortai. Išvystyta sporto infrastruktūra leidžia turėti 23 sporto komandas, kurios dalyvauja šalies futbolo, rankinio, bėgimo, stalo teniso, badmintono, tinklinio, teniso, dziudo, bokso, imtynių ir olandiškojo krepšinio (angl. korfball) čempionatuose. Kalbėdami apie sportą, šeimininkai pasidžiaugė ne tik įprastai gerais Turkijos rezultatais futbole, bet ir padėkojo Lietuvai, išugdžiusiai puikų krepšinio trenerį Š. Jasikevičių, kuris šiuo metu yra „Fenerbahce Beko Istanbul“ klubo komandos vyriausiasis treneris.  

Darica Ilce Milli Egitim Mudurlugu mokykla ruošiasi akreditacijai, todėl pakvietė Kauno technologijų mokymo centro atstovus dalyvauti bendrose veiklose. Tai leistų stiprinti studijų kokybę mokyklose, vykdyti profesijos mokytojų mainus, ruošti ir recenzuoti profesijos programas elektronikos ir automatikos srityse. Nors šis dvišalis Lietuvos bendradarbiavimas švietimo srityje ypač reikalingas Turkijai, kuri dar 2005 m. pradėjo derybas dėl įstojimo į Europos Sąjungą, Lietuvai tai pat yra ko pasimokyti iš šios šalies švietimo srityje, ypač mokytojų ruošimo ir nuolatinio mokymo darbo metu proceso.