Mobilumo vizitas Tulūzoje

 

Šių metų balandžio 28 – gegužės 2 dienomis, mechanikos skyriaus vedėja Laima Dzedravičienė, metodininkė Danguolė Mačiulaitienė ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Kristina Karosevičienė lankėsi Lpo Lycee Des Metiers De La Productique Et De La Maintenance Aeronautique Saint Exupery, Tulūza, Prancūzija. Vizito metu buvo susipažinta su šios mokyklos ugdymo organizavimo tvarka, profesinio mokymo programomis, praktinių užsiėmimų vietomis bei absolventų karjeros galimybėmis. Vizito metu taip pat pavyko užmegzti naujus ryšius su Metalo apdirbimo staklių operatoriaus programą kuruojančiais mokytojais. Buvo susitarta plėsti bendradarbiavimą, todėl nuo 2024 – 2025 m. m. ne tik orlaivių mechaniko, bet ir metalo apdirbimo staklių operatoriaus modulinės profesijos programos mokiniai ir mokytojai galės vykti į stažuotes Tulūzoje, o mokiniai ir mokytojai iš Tulūzos stažuosis Kauno technologijų mokymo centro mechanikos skyriuje ir gilins praktinius įgūdžius Kauno metalo apdirbimo įmonėse.

Mobilumo metu buvo dalijamasi ne tik praktine patirtimi, užmezgami nauji ryšiai, bet taip pat buvo galimybė pakeliauti po miestą, aplankyti įžymias vietas ir pilis.

Mobilumo vizitai suteikia galimybę ne tik įgyti naujų kompetencijų, žinių ir įgūdžių bet ir užmegzti naujas pažintis, pasidalinti savo žiniomis ir patirtimi su kolegoms.

„Erasmus +“ programa Prancūzijoje suteikė galimybę praplėsti akiratį, susipažinti su kolegomis, pasisemti naujų patirčių, patobulėti savo profesinėje srityje. Šio darbo stebėjimo vizito metu patobulinome profesines kompetencijas bei užsienio kalbos žinias. Naujos žinios bus pritaikomos kasdieninėje praktinėje veikloje, o gerąja patirtimi bus dalijamasi su kolegomis ir mokiniais. Apie vizito naudą ir svarbą, bus dalijamasi su mokyklos bendruomene susirinkimo metu, taip pat viešinama informacija mokyklos FB ir tinklapyje.

Projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.